مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

فرهنگی سیاسی هنری

مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

فرهنگی سیاسی هنری

مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

جنگ ما جنگ فقر و غناست. انقلاب اسلامی
قرار است پرچم اسلام را در سرتاسر جهان
به اهتزاز در بیاورد و انشاء الله زمینه را برای
ظهور حضرت حجت ابن الحسن فراهم کند.
https://t.me/enghelabismh

۱ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

عوارض خروج از کشور

جمعه, ۲۴ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۳۲ ب.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم
طبق آمار سفرهای خارجی ایرانیان به تقریبا 9 میلیون نفر رسیده است که از این بین تقریبا دو میلیون سفر برای زیارت عتبات است.

 این آمار بالایی است  برای سفرهای خارجی. اما این  آمار متعلق به درصد کمی از جامعه است. با توجه به شرایط تحریمی حاکم بر ایران سفرهای تجاری نیز بسیار کاهش یافته اما با این حال هنوز سفرهای خارجی زیاد است. تقریبا در سال دو میلیون نفر به ترکیه سفر میکنند و بقیه سفرها نیز به کشورهای همسایه مثل ارمنستان و گرجستان و ... صورت میگیرد و بقیه سفرهای اروپایی و بعضا امریکاست. جدای از طرح اهداف این سفرها خارج کردم ارز از کشور ضربات جبران ناپذیر به اقتصاد را در پی دارد.

ضمن احترام به تصمیم دولت محترم مبنی بر افزایش عوارض خروج اما این نکته قابل توجه است که این سوال پرسیده شود که چرا سفرهای خارجی به یکباره افزایش یافت؟ آیا غیر از این است که مردم از مسئولین الگو گیری میکنند؟ مردم با دیدن عکسهای لاکچری مسئولین و فرزندان آنان در فضای مجازی ترغیب میشوند عقده گشایی کنند و خود را از این نوکیسگان گدامسلک کمتر ندانند و به سفرهای غیر ضرور و هزینه بر دست بزنند و دولت را بر آن دارند که از این سفرها کیسه ای جدید بدوزند و نظام اسلامی را در چشم عده ای تریبون دار بی غم که تمام مشکلشان رفتن به فستیوالها و شرکت در کنسرتهای کذا و کذا میدانند خراب کنند و آنان نیز با مظلوم نمایی تمام از رای دادم به رئیس جمهور اظهار پشیمانی کنند و مردم کف خیابان را بر علیه اصل نظام بشورانند.

مسئولین و نمایندگان محترم مجلس اما این را مشخص نفرمودند که این عوارض فقط برای مردم است یا برای خود و خانواده ی آنان نیز میباشد؟

وقتی مشاهده می شود آقازاده های نو کیسه ریخت و پاشهای های خود را بدون هیچ روتوشی در فضای مجازی به نمایش میگذارند از مردم کوچه و خیابان چه انتظار؟

  • سیدمحمدهادی صدری