مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

فرهنگی سیاسی هنری

مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

فرهنگی سیاسی هنری

مطالب شخصی سیدمحمدهادی صدری

جنگ ما جنگ فقر و غناست. انقلاب اسلامی
قرار است پرچم اسلام را در سرتاسر جهان
به اهتزاز در بیاورد و انشاء الله زمینه را برای
ظهور حضرت حجت ابن الحسن فراهم کند.
https://t.me/enghelabismh

سخنان نسنجیده ی یک دیپلمات

سه شنبه, ۳۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۳۵ ب.ظ

⭕️ آقای سعد #حریری در حالی به لبنان باز میگردد که شواهد حاکی از پیچیده تر شدن اوضای داخلی #لبنان دارد.
آقای #روحانی در یکی از مصاحبه ها اینطور گفته بودند: "نقش کنونی #ایران در منطقه نسبت به گذشته بسیار قدرتمندتر است. بدون درنظر گرفتن موقعیت ایران اتخاذ تصمیمی تعیین کننده در عراق، سوریه، لبنان و خلیج ممکن نیست"   پس از این فرمایش ریاست محترم جمهور بود که آقای سعدحریری توییت شدید اللحنی را نثار ریاست محترم جمهور کردند که نشانه ی نا میمونی از ادامه ی ارتباط دو دولت بود.
⭕️ البته این را نیز نباید نادیده گرفت که لبنان کشوری است با احزاب و فرقه های متعدد که همین تعدد فرق و احزاب حساسیت خاصی در منطقه ایجاد کرده است.
⭕️ با زوال گروه تکفیری داعش و شکست استقلال طلبان #کردستان، اشرار منطقه بازی جدیدی را آغاز کردند تا بتوانند اذهان را متوجه آن سازنند و فتنه ی جدیدی را رقم بزنند که صد البته سخنان نسنجیده ی رئیس جمهور محترم در این جایگاه حقوقی دور از انتظار بود و همین میتواند جرقه ای باشد برای شعله ور کردن اختلافات قومیتی.
⭕️ حال سوال این است که دستگاه #دیپلماسی و اتاق فکر دولت چه نقشی در قبال این موضع گیری های اختلاف افکن دارند؟ مگر نه این است که کلام و عمل مسئولین محترم باید سنجیده و حساب شده باشد؟
موضع گیری ها و کلامهای نا بجا همیشه هزینه های سنگین برای نظام ایجاد میکند که صد البته زیبنده ی مسئولین انقلابی جمهوری اسلامی ایران  نیست.
#لبنان
#ایران
#روحانی
#سعد_حریری

  • سیدمحمدهادی صدری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی